2014年3月6日 星期四

甲午打小人



又屆驚蟄、春分, 天口陰沉, 霧靄氤氳, 氛圍翳窘? 加之霪雨紛紛, 政壇灰暗, 官商兩親, 值教兵賊何分?

`詩公盈腔怨忿, 惶惑慄震! 青天無門莫問, 衹好轉敲鬼神, 奈何三界不仁, 腐敗難陳? 鬱緒纏鎖愁困, 公義何伸? 於斯何妨仿效蟻民, 口水狂噴, 拖鞋伺候, 撻伐小人……

我打你班死倭寇,   打到你得到報應中毒咒
我打你班花旗佬,   打到你無薯仔食要喫草
        我打你個梁振英,   打到你五年未夠畀人叮!
        我打你個陰險精,   打到你香港乞食到北京!
我打你個陳茂波,   打到你腸胃不適成日屙

我打你個劏房怪,   打到你破產孭到成身債!
我打你個何俊仁,   打到你終身不舉變廢人!
我打你條死淫蟲,   打到你梅毒上腦耳又聾!
我打你件臭垃圾,   打到你後欄成世任人插!
我打你個湯顯明,   打到你身敗名裂判極刑

我打你個貪污王,   打到你入冊受靶踎監房!
我打你個劉皇發,   打到你滿身銅臭屎咁壓!
我打你隻老王八,   打到你糗史成籮畀人挖!
我打你個圍頭佬,   打到你後人個個戴綠帽!
我打你隻過街鼠,   打到你無啖好食捱蕃薯!

我打你班政治狂,   打到你日日夜夜都尿床! 
我打你個李超人,   打到你每次小解見頭暈!
我打你班奸商家,   打到你心口屁股都開花!
我打你班縮頭龜,   打到你食藥一劑接一劑!
我打你班愛字黨,   打到你家鄉畀人拆祠堂!

我打你班大狀黨,   打到你官司必敗輸爆厰!  
我打你班建制派,   打到你成世欠人周身債!
我打你班假民主,   打到你選票零蛋變死魚!
我打你班死政棍,   打到你失眠失禁無得瞓!
我打你班死左佬,   打到你傷寒腎虧不受補!

我打你班正廢條,   打到你無瓦遮頭踎破廟!
我打你班真小人,   打到你祖宗山地被刨墳!
我打你班死龜公,   打到你懵頭戇腦兼自宮!
我打你班鼻涕蟲,   打到你生蛇生癬兼含膿!
我打你班失心瘋,   打到你孿腰駝背盲舂舂

我打你班死狂徒,   打到你染上末期性肺癆! 
我打你班害人精,   打到你米缸荷包日日清!
我打你班變態友,   打到你皮膚爛過生螆狗!  
我打你班屎忽鬼,   打到你今生來世都陽萎!
我打你班死仆街,   打到你誠信破產任人搓!

我打你班大隻講,   打到你失聲失憶住病房!
我打你班正人渣,   打到你冤瘟爛臭似鹹蝦!
我打你班死癱疸,   打到你心肝脾肺冚包散!
我打你班臭敗類,   打到你大小失禁標眼淚!
我打你班死渣滓,   打到你通櫃打藤坐電椅!   

補白:

上置口訣歡迎看官盜錄, ……每句均要認捐一百銅板予「香港兒童癌病基金會」, 多多益善, 福有油雞!

                     文裱於  甲午驚蟄 06/03/2014

15 則留言:

  1. 還以為是詩兄作的打小人口訣呢!
    打完會否頭昏腦脹呀? 成天要唸些不愉快的事情, 很難開心起來吧...... :P

    回覆刪除
  2. 芬妮:
    這些口訣的確是`詩公' 所作, 並無分號! 其他人係唔夠膽開名! 還有......仲一定無`詩公' 咁毒!
    今年`鵝頸橋底' 打小人公價要五、六十塊銅板, 風聞要排成個鐘隊至有得打!
    我估......打完會舒服好多, 如果唔係又點會有咁多人幫襯喎? 0_0"

    回覆刪除
    回覆
    1. 完來真是詩兄所作!!! 罵完一大頓, 是否就心情開朗了?! 哈哈, 我猜詩兄作完, 也心情暢快不少吧!
      有網友拍下`鵝頸橋底' 打小人的相片, 真有幾十人!!! 想不到有如此多生日。

      刪除
    2. 芬妮:
      都是依例作每年一打, 現已沒有甚麼感覺了!
      `鵝頸橋底' 之人龍有一大半係「強國人」, 我估......一旦社會富裕後, 人是會較迷信的, 中外如是!

      刪除
  3. 詩兄:
    如果「千夫所指」真的有用,相信打小人也怕要「千婦喊打」至得,一得五十,一千得個五十千,都咪話唔嗱利,若如此還有人打嗎?
    再:想問賢兄一聲,那些打小人的怎樣去打,是否如兄所說的指名道姓別開生面的污蔑名堂?若真,又會否觸犯刑律……
    當然,打小人是為了發洩,在古時或近代都好似未曾聽過,但用針或小劍利器插刺草人,甚至落蠱的也有,所以亦證明現代人比較善良,至於詩兄喊打的文句爲何沒有xoyz……是否大細超呢?

    回覆刪除
  4. 恕兄:
    倘若「小人打得死」? 咁......上帝算老幾? 打小人至在發洩不平事矣! 正是:「小打怡情, 狂打亂性」也!
    不妨說句,`詩公' 從未駐足於`鵝頸橋' 底看班阿嬋打小人! 風聞不開名, 祇是打上司、情敵、對手......等, 至於開名亦不足為奇? 其實沒有甚麼汚衊, 人打你, 你亦可打番對方, 又唔痕, 又唔痛? 口水戰矣, 閒樹!
    全球皆有制眼中釘於死地之邪門秘技, 如: 蠱毒、降頭、養鬼仔、茅山......等等多的是!
    `詩公' 祇讀八股, 對[雞腸]全無認知? 但......日中也會灌幾 oz「XO」, 以求一醉成夢!

    回覆刪除
  5. 詩公真勇!敢於指名道姓打小人。
    真夠狠!真夠辣!令人大開眼界矣!
    讀起來叫人笑到死!
    詩公:因住俾人買起呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 秋葉君:
      `詩公' 活到這把年紀, 可謂死就一世, 唔死就大半世, 開名打小人又何懼有之?
      打小人一定要打得準、打得狠, 否則......小人們會誤會成「打者愛也」? 愈打愈對`詩公' 有所記掛! 咁咪......
      阿姨咁都笑到死? 妳......都曳曳呀!
      買起`詩公' 好呀, 最好標我參入山頂豪宅住番三、五、七年, 咁就無死喇!

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    3. 秋葉君:
      至惨烈者, 乃 1976 年「林彬、林江海叔姪」被活活燒死之懸案未破?
      近日脾胃不振, 多有以大頭菜入饌蒸肉餅配白粥, 不懶也!
      至於被`四姨太' 買起......豈非變成粵俚「煲老藕」乎?
      又......「米王」即白粥, 「細甬」即雲吞麫, 「例水」乃例湯, 亦粵俚也!

      刪除
    4. 聽聞「林彬案」慘絕人寰!
      四姨太舞藝超群,美色不俗,看來不會比詩公老喎?
      舊時童養媳就是比丈夫的年紀大好多,以往都無乜問題喎!
      舍姐夫比家姐的年紀少了七年,一直家庭和睦,不知幾咁幸福!愛情不應以年齡來作歧視。

      刪除
    5. 秋葉君:
      「林彬事件」發生時, `詩公' 乃小學雞一名, 乃事後從長輩口中所知其來龍去脈!
      年齡是女士秘密, 四姨太春秋若何? 祇有佢自己才知!
      `詩公' 乃姓`詩'名`公', 字`庫興', 其實很年輕!
      先祖母也是童養媳!
      又......`詩公' 鬼同四姨太攀上愛情乎? 那又何來歧視? 佢舞藝身段如何, 相信乃其個人之上攀本錢, 與`詩公' 何干?

      刪除
    6. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    7. 秋葉君:
      閣下誤解了「童養娘」一定是大過男方而又是褓姆之慨念!
      先祖母之年紀與先祖父同年, 是一起成長的, 先祖母可能是因娘家貧困、內戰又或其他不明原因於出生斷奶後才被先祖收養作為先祖父之「新抱仔」!
      `詩公' 從來無想過會被女人「買起」, 於行文中更極少批判女士!
      又......賭王`何博士' 尚且健在, 四姨太並非寡婦一名, 請君三思而言! 至於她是否美艷不可方物......則仁山智水, 言人人殊矣!

      刪除
    8. 詩庫君:
      暮春三月,日前細雨霏霏,今午忽轉微陽,真大好日子也!特來敬候尊駕近安!
      得知令先祖竟肯收養貧女於嬰幼時,真真功德無量!令人景仰!此實為一例外之例,人情之外,真是福有攸歸!
      秋葉天馬行空,把話題撐出了大海,竟忘記了那位九十高齡的名人原來健在!真真罪過,罪過!阿彌陀佛,阿門!祇願財雄勢大的某太太,千祈不要買起我!說說笑而已!也沒有指名道姓,望祈勿對號入座。Bye !

      刪除